Impact Inclusive

Follow us

DE KRACHT VAN POSITIVITEIT EN INCLUSIE VOOR EEN DUURZAME TOEKOMST.

CLOTHING & LIFESTYLE

BRAND STRATEGY | BRAND DESIGN | MARKETING STRATEGY | ART DIRECTION | WEBSITE & WEBSHOP | BRANDED CONTENT DIGITAL BRAND ACTIVATION

Follow us

Overweldigd door de kracht van de machtige golven aan de kust in Nazaré Portugal werd een mondiaal idee geboren. De filosofische gedachte over de insignificantie van het menselijk individu tov de impact die de mens heeft op de planeet was zijn drijfveer om het merk Impact Inclusive op te starten. Geïnspireerd door de sereniteit en de positieve kracht van het hindoeïsme wil Impact Inclusive in eerste instantie kleding gebruiken als platform voor hun boodschap. Een sterk concept dat nood had aan richting, structuur en een boeiend verhaal om hun doel te bereiken. Via een aantal intense workshops en gesprekken zijn we erin geslaagd om samen met de klant de essentie van hun merk bloot te leggen. We hebben samen een duidelijk plan opgesteld hoe we de markt gingen benaderen en wat hun kernbelofte ging zijn als merk. De uitkomst is een coherent verhaal in vorm, beeld en taal die de ‘wereldbewuste surfer’ recht in het hart aanspreekt.

SAMEN WERKEN AAN EEN DUURZAME TOEKOMST VOOR MENS EN NATUUR

Door de kracht van inclusiviteit en positiviteit is men in staat om grootste dingen te bereiken. Ieder betrokken individu, van klant tot medewerker, heeft invloed op de positieve evolutie van hun merk. Daarom vonden ze ook meteen een match met Yellow Stripes. Als betrouwbare marketingpartner namen we de rol van klankbord, adviseur en uitvoerder nauw ter harte. Samen met de interne en externe partners van Impact Inclusive bepaalden we de strategie hoe we het wereldbewuste surfpubliek bewust konden maken van hun eigen impact en vooral wat hen zou overtuigen om fan te worden van Impact Inclusive.

VAN EEN ONGEKENDE WERELDS OVERTUIGING NAAR EEN GELIEFD MERK.

Een bijdrage leveren aan een duurzame toekomst met kwalitatieve en milieuvriendelijke kledij geproduceerd in sociaal gelijkwaardige omstandigheden, dat is hun belofte die sterk maken.

Een duidelijke visie en een sterk verhaal, maar hoe dan ook, het blijft als startend merk een uitdaging om gekend te raken bij je doelgroep. Onze eerste uitdaging was een digitale merkervaring op te bouwen die naadloos aansluit op hun identiteit met gerichte content die hun klanten inspireert, aantrekt en duwt richting aankoop. Met de nodige ‘touch of love & persuasion’ zijn een reeks strategisch gerichte digitale campagnes opgezet en hebben we een inspirerende website met geïntegreerde webshop gebouwd die perfect inspeelt op de verlangens en noden van hun bezoekers.

ANDERE INTERESSANTE CASES