Dranouter Festival

Dranouter Festival

Digitale Marketing waar muziek in zit

Dranouter Festival is het muziekevenement bij uitstek om grote waaier van (inter)nationale artiesten te ontdekken. Dit 3-daagse evenement is een must voor iedere muziekliefhebber met als artiesten Selah Sue, Jake Bugg, Intergalactic Lovers, The Maverics, Absynth Minded, ...

Customer persona's

In functie van de verschillende doelgroepen (jongeren, folkliefhebbers, …) van het Dranouter Festival werden verschillende promotievideo’s ingezet om de online ticketverkoop bijkomend te ondersteunen.

Videomarketing voor Dranouter Festival

Om de ticketverkoop en de zichtbaarheid van het Dranouter te verhogen, worden er videoadvertenties ingezet om de line-up van het festival te promoten. Hierbij worden verschillende video’s ingezet, op de verschillende artiestenkanalen op YouTube, om de doelgroep zo goed mogelijk te informeren.

Video's met afwijkende line-ups worden op de verschillende kanalen weergegeven.

Heractivatie campagne met banners

Om de visibiliteit van Dranouter Festival te verhogen worden er enkele weken voor het evenement heractivatie campagnes opgestart. Hierdoor worden alle bezoekers die in de volledige campagneperiode een interactie met de website, de advertenties of de YouTube-kanalen hebben gehad, opnieuw benadert met banner advertenties. Dankzij de verschillende doelgroepen worden de gepersonaliseerde advertenties zo gericht mogelijk getoond aan de toekomstige festivalgangers.

Gepersonaliseerde banner advertenties worden ingezet aan personen die een interactie hebben gehad.

De resultaten

De resultaten na de campagne

Wij gebruiken cookies om deze website steeds verder te verbeteren. Meer informatie

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close